Стежте за тенденціями реклам, змінами до законів в індустрії та соціальними проблемами країни разом з компанією BigBoard
Темно-зелений колір, яскраво виражений купол разом із химерними головами левів робить конструкцію не лише засобом розповсюдження реклами, а ще й цікавим елементом екстер’єру. Будучи класично оздобленою, колона Морріса граціозно доповнює архітектуру старого Києва, а також органічно вписується в атмосферу Хрещатика – однієї з найбільш метушливих вулиць Києва.
Варто відзначити, що даний вид вуличних меблів – це не новинка у рекламному світі, адже історія такого рекламного засобу бере початок у далекому 1863 році, коли паризький друкар Габріель Морріс, звідки і сама назва колони, отримав дозвіл на розміщення рекламної конструкції з метою розповсюдження концертних та театральних афіш. Слід доповнити, що колона Морріса була по-європейськи практичною, адже всередині зберігалося різноманітне оснащення для підтримання чистоти у місті.
У 1986 році компанія JCDecaux викупила колони Морріса, надавши їм дещо модерного вигляду. Проте традиція розміщувати театральні та кінематографічні афіші – збереглась. Згодом інші країни зацікавились таким оригінальним видом вуличних меблів, дещо змінивши роль самого рекламного засобу. Хтось переробив колону у газетний кіоск, як у Сан-Франциско, у Берліні - це термінал для поповнення Інтернету, а от у Мадриді - пункт здачі скла.
Не дивлячись на новітні тенденції у рекламному світі, колони Морріса залишаються актуальними та бажаними елементами оздоблення сучасних міст. От і український Хрещатик тепер може похизуватись елегантним французьким декором.
Група компаній BigBoard Ukraine/JCDecaux презентувала ринку мережу LED-екранів 4*8 у Києві - високотехнологічних цифрових носіїв зовнішньої реклами, які відповідають найвищим світовим стандартам JCDecaux. Для України це унікальний продукт - це перші цифрові конструкції такого формату і таких можливостей для створення якісного рекламного контенту.
Розбудову цифрової мережі було розпочато у липні цього року і наразі мережа налічує 8 конструкцій, у перспективі кількість носіїв буде збільшено до 10 LED-екранів.
19 вересня, у Києві відбулась спеціальна подія - Digital Garden Event, присвячена DOOH та презентації нової цифрової мережі BigBoard Ukraine українській професійній спільноті.
Гостями Digital Garden Event стали більше 100 професіоналів рекламної галузі – представники провідних медійних та креативних агентств.
Вагомою перевагою LED-екранів BigBoard Ukraine є і те, що управління контентом здійснюється за допомогою спеціального програмного забезпечення BroadSign, з яким працює JCDecaux в усьому світі.
Всі конструкції заміряні та прораховані з урахуванням середньої швидкості руху транспорту експертом з досліджень у зовнішній рекламі Сергієм Смоляром.
Аскольд Шестунов, CEO групи компаній BigBoard Ukraine/JCDecaux: «Із появою цифри, ринок очікував від нас прориву. І ми думали як відповісти на це очікування. Сьогодні ми готові надавати нашим клієнтам високоякісний, повністю європейський продукт та сервіс».
#uniqueUA@bigmedia – Унікальна Україна – таку назву має новий арт-проект у зовнішній рекламі, який створила компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux).
«Ми продовжуємо тему пошуку нових форм і творчих ідей у зовнішній рекламі - як у медіа, що є невід’ємною частиною щоденного життя сучасного міста і від якого суспільство зрозуміло очікує візуальної естетики та змістовності. Створюючи проект #uniqueUA@bigmedia ми надихалися чудовими світлинами украінських мандрівників й фотохудожників-любителів. Це красивий проект, у якому ми хочемо показати якою неймовірно прекрасною, незвичайною й різноманітною є наша країна, показати людям місця, які вони ще не бачили, які ще «нерозкручені» і зберігають свою природню, оригінальну красу й неповторність. Віадуки у Ворохті, фантастичний краєвид гори Шпиці, перлина Заліщиків чи фантастичний пейзаж з нафтовою качалкою у Карпатах - в Україні ще дуже багато місць, якими варто подорожувати й відкривати для себе нове, ці фото дійсно надихають» - коментує Олена Бесхлєбна, директор компанії BigMedia.
Фотогалерея #uniqueUA@bigmedia складається з робіт, наданих партнерами проекту – українськими фотохудожниками й онлайн-путівником karpaty.ua.
Це вже третя книга з серії творчих публікацій Hesselholdt & Mejlvang, створена на основі інтерв’ю записаних у вересні 2018 року. Самі художниці кажуть, що це «інтимна» книга, яка трохи відкриває завісу творчого процесу. Вона відображає їх художнє бачення й світогляд, та, зосереджуючись на ескізах, думках, ідеях і намірах, показує живу киплячу енергію мистецького творення, до якої широка аудиторія зазвичай не має доступу.
Ключовою ідеєю книги є те, що стимулює їх художній дует - це інтерес до особистості, яка живе в складній політичній реальності, і ідея мистецтва як матеріальної мови, яка може впливати і змінювати світ. Ця думка червоною стрічкою проходить через усі розділи книги та поєднує арт-проекти художниць єдиним змістом.
І одним з проектів, який яскраво презентує цей погляд на мистецтво і його мету, є соціальний проект «Points of Unity/Точки дотику», реалізований Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван разом з компанією BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) та платформою культурних ініціатив Izolyatsia взимку 2018 року в Києві.
Саме «Точки дотику», які об’єднали оригінальну художню ідею данських художниць та можливості сучасної зовнішньої реклами, стали першим в Україні аутдор-арт-об’єктом і відтворили думку про те, що мистецтво, перенесене у публічний простір, стає не лише художнім твором, а й соціальним висловлюванням, що може впливати, змінювати й надихати, промовляючи до суспільства безпосередньо на вулицях міст, зі звичайних білбордів і сітілайтів.
Дуету Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван було цікаво саме це поєднання – зовнішньої реклами й мистецтва, перетворення вулиць на своєрідну галерею, а носії реклами – на засоби соціальної комунікації.
Філософія «Точок дотику» полягала у єдності різноманітності й поєднанні протилежностей, які разом створюють справжню красу й силу. Hesselholdt & Mejlvang відчули й вважали важливим показати й донести саме цю думку, як найбільш актуальну для сучасного українського суспільства. В оригінальній ідеї данських художниць надзвичайно символічним є поєднання двох кольорів українського прапору, блакитного й жовтого, у третій, зелений колір – колір життя, надії, майбутнього, що разом із основним меседжем проекту - «Шукаймо точки дотику» - створювало глибоко філософський арт-об’єкт, який мотивував замислитись про найголовніші речі; про те, у якому світі ми хочемо жити, про яке майбутнє мріємо й наскільки цінним є взаєморозуміння.
В рамках реалізації проекту, в Києві, на рекламних площинах BigMedia, як тізер, були розміщені оригінальні акварельні полотна данських художниць - поєднання кольорів жовтого і синього воєдино. Наступний етап - розкриття суті і основних меседжів проекту відбулось на початку лютого 2018 - в Києві з'явились полотна з текстом, а також відбулась офіційна вечірка-презентація за участю авторів ідеї.
Для BigMedia участь в проекті «Points of Unity / Точки Дотик» стала дуже цікавим досвідом, адже наслідуючи принципам соціальної відповідальності бізнесу, цей проект надав можливість акцентувати увагу на важливості соціальної складової зовнішньої реклами, її можливостях як інструменту комунікації, презентувавши рекламні носії у ролі арт-об'єкту і гармонійної складової середовища сучасного міста. І це доводить те, що свідоме й відповідальне ставлення до своєї професійної діяльності, творчий підхід та суспільно важлива мета дійсно можуть створювати Радикально Краще Майбутнє.
Довідка:
Hesselholdt & Mejlvang – у Facebook:
https://www.facebook.com/pg/Hesselholdt-Mejlvang-219495158213551/photos/?ref=page_internal
https://www.facebook.com/219495158213551/photos/a.1129925747170483/1209894809173576/?type=3&theater
Web-site: https://www.hesselholdt-mejlvang.dk/
Провідний оператор зовнішньої реклами компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine /JCDecaux) здійснила унікальну за своєю складністю процедуру демонтажу однієї з найбільших рекламних конструкцій в Києві - тристороннього обертового магістрального щита розміром 5*12 м (уніпол), який був встановлений на розв'язці мосту Патона .
Уніпол був розташований в зеленій зоні. З початком осені і похолоданням, яке принесло з собою дощі, земля в зеленій зоні стала непридатною для безпроблемної роботи важкої техніки, задіяної в процесі демонтажу такої великогабаритної рекламної конструкції, як уніпол. Для того, щоб встановити кран вагою до 150т, були спеціально закуплені 16 бетонних плит, якими укріпили грунт і створили надійну основу для трудомістких монтажно-демонтажних робіт.
Демонтаж уніполу здійснений в рамках виконання приписів схем розміщення рекламних конструкцій у Києві, прийнятих Розпорядженням КМДА №1689 від 26.12.2017.
Варто зазначити, що уніпол на розв'язці мосту Патона був, в своєму роді, унікальним об'єктом зовнішньої реклами - рекламний носій, встановлений в 2002 році, став першою рекламною конструкцією такого великого формату в місті Києві. Свого часу, ефектна конструкція надала абсолютно нові, інноваційні можливості для рекламодавців, а також сприяла наповненню дохідної частини міського бюджету - так, тільки за останні 8 років сума сплачених орендних платежів склала близько 850 тис. грн.