Вуличні меблі

Концепція вуличних меблів

Світовий досвід зовнішньої реклами показує, що конструкції зовнішня реклама більше не займає свою окрему «рекламну» нішу, а є інтегрованою частиною міського середовища.
Розробкою рекламних носіїв і їх інтеграцією в міське середовище сьогодні займаються провідні архітектори і дизайнери, а їх функціонування спрямоване на підтримку цілісної міської інфраструктури.
Інфраструктурні об’єкти вуличних меблів надаються містам в безкоштовне користування — в обмін на право продажу на них рекламних місць.

Встановлюючи і обслуговуючи такі соціальні об'єкти, як автобусні зупинки (bus shelter), мультиінформаційні панелі (MUPI), скроли, міські велосипеди, громадські туалети, ліхтарі вуличного освітлення, таксофони тощо, інвестор отримує пріоритетне право на формування розумного рекламного середовища на певній території.
Конструкції вуличних меблів розраховані на оптимальну видимість і комунікацію з різними типами споживачів (автомобільні і пішохідні потоки). Тому окрім своїх сервісних, інформаційних, комунікаційних функцій, вуличні меблі сьогодні є символом інтеграції, естетики, інновацій в міському середовищі.

У чому переваги вуличних меблів для сучасного життя міста?

    Полегшує життя городянам, забезпечуючи місто необхідними соціальними об'єктами;
Street furniture
Світовий досвід використання вуличних меблів

Родоначальником проектів вуличних меблів був Жан Клод Деко. Саме він в 1964 році запропонував міській владі Леона (Франція) облаштувати зупинки громадського транспорту, уклавши при цьому контракт на ексклюзивне розміщення зовнішньої реклами в місті. Ось вже півстоліття компанія JCDecaux, заснована Ж.К. Деко, своїми ідеями доводить ефективність таких проектів, як вуличні меблі, демонструючи їх естетичні якості і корисність для міського середовища.

Автобусні зупинки, автоматичні громадські туалети, мульти-сервісні колони, сміттєві контейнери, прокат велосипедів — упродовж 50 років JCDecaux пропонує рішення, які поєднують ідеї розвитку міського середовища, обслуговування населення із створенням рекламної інфраструктури.

Зусиллями JCDecaux проекти вуличних меблів сьогодні представлені в 45 країнах світу, а загальний об'єм інвентарю в цьому секторі складає 426184 рекламних конструкції.

Дизайн

До реалізації проектів вуличних меблів JCDecaux залучає відомих світових архітекторів і дизайнерів. На сьогодні портфоліо компанії JCDecaux прикрашає ряд лінійок вуличних меблів від: Маріо Белліні, Філіпа Старка, Мартіна Зекелі, Нормана Фостера, Патріка Жуена.

Designer 1
Designer 2
Designer 3
Designer 4
Designer 5

У чому переваги вуличних меблів для сучасного життя міста?

В Україні реалізацію проектів вуличних меблів BigBoard спільно з JCDecaux розпочали з 2007 року. Пілотними стали проекти в Одесі і Дніпропетровську. На сьогодні в активній стадії знаходяться проекти з встановлення конструкцій в Києві, Харкові та Львові.

В цілому більше 500 новітніх конструкцій, виконаних за технологією JCDecaux, вже прикрашають вулиці українських міст, демонструючи переваги нового підходу до зовнішньої реклами.

Створення і реалізація проектів вуличних меблів є одним із стратегічних напрямів BigBoard Ukraine. В найближчому майбутньому компанія планує інвестувати в об'єкти благоустрої до 40 млн. грн.

В українських проектах вуличних меблів BigBoard скористався дизайнерським рішенням від Нормана Фостера, автора легендарних моста «Міленіум» і аеропорту Гонконгу.

Об’єкти міської інфраструктури, запропоновані нашою компанією для українських міст, — це елементи вуличних меблів, затребувані практично в усіх найбільших містах Європи. Раніше JCDecaux встановила такі об’єкти в Лондоні, Парижі, Празі, Дрездені і багатьох інших містах.