Новини:

Стежте за тенденціями реклам, змінами до законів в індустрії та соціальними проблемами країни разом з компанією BigBoard

#uniqueUA@bigmedia: аутдор-фотогалерея унікальних куточків України прикрасила вулиці Києва

У березні 2019 на вулицях Києва з’явились борди та сітілайти із зображенням унікальних куточків України, які захоплюють подих й дійсно вражають.

#uniqueUA@bigmedia – Унікальна Україна – таку назву має новий арт-проект у зовнішній рекламі, який створила компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux).

«Ми продовжуємо тему пошуку нових форм і творчих ідей у зовнішній рекламі - як у медіа, що є невід’ємною частиною щоденного життя сучасного міста і від якого суспільство зрозуміло очікує візуальної естетики та змістовності. Створюючи проект #uniqueUA@bigmedia ми надихалися чудовими світлинами украінських мандрівників й фотохудожників-любителів. Це красивий проект, у якому ми хочемо показати якою неймовірно прекрасною, незвичайною й різноманітною є наша країна, показати людям місця, які вони ще не бачили, які ще «нерозкручені» і зберігають свою природню, оригінальну красу й неповторність. Віадуки у Ворохті, фантастичний краєвид гори Шпиці, перлина Заліщиків чи фантастичний пейзаж з нафтовою качалкою у Карпатах - в Україні ще дуже багато місць, якими варто подорожувати й відкривати для себе нове, ці фото дійсно надихають» - коментує Олена Бесхлєбна, директор компанії BigMedia.

Фотогалерея #uniqueUA@bigmedia складається з робіт, наданих партнерами проекту –  українськими фотохудожниками й онлайн-путівником karpaty.ua.

 

  • 06
  • 09
  • 07

A Radically Better Tomorrow: данський творчий дует Hesselholdt & Mejlvang видав книгу, до якої увійшов перший український арт-проект у зовнішній рекламі «Точки дотику».

«A Radically Better Tomorrow» («Радикально краще майбутнє») - таку назву має нова книга данського художнього дуету Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван (Hesselholdt & Mejlvang), презентація якої відбулась наприкінці лютого у Копенгагені.

Це вже третя книга з серії творчих публікацій Hesselholdt & Mejlvang, створена на основі інтерв’ю записаних у вересні 2018 року. Самі художниці кажуть, що це «інтимна» книга, яка трохи відкриває завісу творчого процесу. Вона відображає їх художнє бачення й світогляд, та, зосереджуючись на ескізах, думках, ідеях і намірах, показує живу киплячу енергію мистецького творення, до якої широка аудиторія зазвичай не має доступу.

Ключовою ідеєю книги є те, що стимулює їх художній дует - це інтерес до особистості, яка живе в складній політичній реальності, і ідея мистецтва як матеріальної мови, яка може впливати і змінювати світ. Ця думка червоною стрічкою проходить через усі розділи книги та поєднує арт-проекти художниць єдиним змістом.

І одним з проектів, який яскраво презентує цей погляд на мистецтво і його мету, є соціальний проект «Points of Unity/Точки дотику», реалізований Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван разом з компанією BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) та платформою культурних ініціатив Izolyatsia взимку 2018 року в Києві.

Саме «Точки дотику», які об’єднали оригінальну художню ідею данських художниць та можливості сучасної зовнішньої реклами, стали першим в Україні аутдор-арт-об’єктом і відтворили думку про те, що мистецтво, перенесене у публічний простір, стає не лише художнім твором, а й соціальним висловлюванням, що може впливати, змінювати й надихати, промовляючи до суспільства безпосередньо на вулицях міст, зі звичайних білбордів і сітілайтів.

Дуету Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван було цікаво саме це поєднання – зовнішньої реклами й мистецтва, перетворення вулиць на своєрідну галерею, а носії реклами – на засоби соціальної комунікації.

Філософія «Точок дотику» полягала у єдності різноманітності й поєднанні протилежностей, які разом створюють справжню красу й силу. Hesselholdt & Mejlvang відчули й вважали важливим показати й донести саме цю думку, як найбільш актуальну для сучасного українського суспільства. В оригінальній ідеї данських художниць надзвичайно символічним є поєднання двох кольорів українського прапору, блакитного й жовтого, у третій, зелений колір – колір життя, надії, майбутнього, що разом із основним меседжем проекту - «Шукаймо точки дотику» - створювало глибоко філософський арт-об’єкт, який мотивував замислитись про найголовніші речі; про те, у якому світі ми хочемо жити, про яке майбутнє мріємо й наскільки цінним є взаєморозуміння.

В рамках реалізації проекту, в Києві, на рекламних площинах BigMedia, як тізер, були розміщені оригінальні акварельні полотна данських художниць - поєднання кольорів жовтого і синього воєдино. Наступний етап - розкриття суті і основних меседжів проекту відбулось на початку лютого 2018 - в Києві з'явились полотна з текстом, а також відбулась офіційна вечірка-презентація за участю авторів ідеї.

Для BigMedia участь в проекті «Points of Unity / Точки Дотик» стала дуже цікавим досвідом, адже наслідуючи принципам соціальної відповідальності  бізнесу, цей проект надав можливість акцентувати увагу на важливості соціальної складової зовнішньої реклами, її можливостях як інструменту комунікації, презентувавши рекламні носії у ролі арт-об'єкту і гармонійної складової середовища сучасного міста. І це доводить те, що свідоме й відповідальне ставлення до своєї професійної діяльності, творчий підхід та суспільно важлива мета дійсно можуть створювати Радикально Краще Майбутнє.

 

Довідка:

Hesselholdt & Mejlvang – у Facebook:

https://www.facebook.com/pg/Hesselholdt-Mejlvang-219495158213551/photos/?ref=page_internal

https://www.facebook.com/219495158213551/photos/a.1129925747170483/1209894809173576/?type=3&theater

Web-site: https://www.hesselholdt-mejlvang.dk/

 

  • 51456713 2140888099301235 5518953153392803840 n
  • 28166314 1171890069611929 3765600528714679282 n

Компанія BigBoard демонтувала великогабаритний уніпол на розв'язці мосту Патона - одну з найбільших рекламних конструкцій в Києві

Провідний оператор зовнішньої реклами компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine /JCDecaux) здійснила унікальну за своєю складністю процедуру демонтажу однієї з найбільших рекламних конструкцій в Києві - тристороннього обертового магістрального щита розміром 5*12 м (уніпол), який був встановлений на розв'язці мосту Патона .

Провідний оператор зовнішньої реклами компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine /JCDecaux) здійснила унікальну за своєю складністю процедуру демонтажу однієї з найбільших рекламних конструкцій в Києві - тристороннього обертового магістрального щита розміром 5*12 м (уніпол), який був встановлений на розв'язці мосту Патона .

Уніпол був розташований в зеленій зоні. З початком осені і похолоданням, яке принесло з собою дощі, земля в зеленій зоні стала непридатною для безпроблемної роботи важкої техніки, задіяної в процесі демонтажу такої великогабаритної рекламної конструкції, як уніпол. Для того, щоб встановити кран вагою до 150т, були спеціально закуплені 16 бетонних плит, якими укріпили грунт і створили надійну основу для трудомістких монтажно-демонтажних робіт.

Демонтаж уніполу здійснений в рамках виконання приписів схем розміщення рекламних конструкцій у Києві, прийнятих Розпорядженням КМДА №1689 від 26.12.2017.

Варто зазначити, що уніпол на розв'язці мосту Патона був, в своєму роді, унікальним об'єктом зовнішньої реклами - рекламний носій, встановлений в 2002 році, став першою рекламною конструкцією такого великого формату в місті Києві. Свого часу, ефектна конструкція надала абсолютно нові, інноваційні можливості для рекламодавців, а також сприяла наповненню дохідної частини міського бюджету - так, тільки за останні 8 років сума сплачених орендних платежів склала близько 850 тис. грн.

  • Img 3684

Львівська міськрада відзначила внесок компанії BigBoard в благоустрій міста

З нагоди Дня підприємця, міська рада Львова відзначила пам'ятною нагородою компанію-оператора зовнішньої реклами BigBoard (група BigBoard Ukraine / JCDecaux) за вагомий внесок у розвиток міста і підтримку соціальних ініціатив.

Соціальні проекти благоустрою міського середовища є одним із стратегічно важливих пріоритетів діяльності групи BigBoard Ukraine. В першу чергу, мова йде про проекти сучасних вуличних меблів - установці зупинок громадського транспорту, інформаційно-афішних колон, кіосків та інших конструкцій, які формують комфортне міське середовище.

У 2012 році, компанія BigBoard встановила перші 2 зупинки європейського типу біля будівлі Львівського університету ім. Івана Франка. Всього, на початковому етапі проекту було встановлено 7 зупинок і 7 інформаційно-афішних колон, розташованих в історичному центрі Львова. Дизайн встановлених зупинок громадського транспорту був розроблений Норманном Фостером - легендарним архітектором і гуру сучасного, комфортного міського простору. Всі об'єкти, що встановлюються компанією BigBoard, виконані за технологією JCDecaux з використанням високоякісних і зносостійких матеріалів, що пройшли антикорозійну обробку, і забезпечують надійність експлуатації на багато років вперед. Для комфорту городян, зупинкові павільйони обладнані зручними лавками, тонованими стеклами і зарядкою для персональних гаджетів.

В рамках проекту, компанія BigBoard інвестує не тільки в установку і монтаж зупиночних павільйонів, а й бере на себе витрати на щоденне обслуговування і підтримку конструкцій в належному стані протягом усього періоду експлуатації. Для міського бюджету сучасні зупинки Нормана Фостера безкоштовні. Така практика співпраці міста та бізнесу була вперше запропонована і реалізована світовим лідером зовнішньої реклами JCDecaux, і сьогодні це успішно працює в усьому світі - такі об'єкти вуличних меблів можна побачити в Парижі, Празі, Відні, Мадриді, Нью-Йорку та інших світових столицях.

На сьогоднішній день у Львові вже встановлено понад 60 зупинок за технологією JCDecaux, в подальшому, це число планується довести до 100 об'єктів. Таким чином, більше 17% потреби міста в якісних зупинкових комплексах буде покрито зусиллями однієї компанії, без залучення коштів міського бюджету.

BigBoard Ukraine вже більше шести років успішно реалізує проекти вуличних меблів в Києві, Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі. Компанія планує і далі розвивати цей напрямок діяльності, наочно демонструючи ефективність співпраці міста та бізнесу, і сучасне розуміння об'єктів зовнішньої реклами, як невід'ємної і органічною складовою комфортного міського простору.

#BigBoardMeetingPoint: вуличні меблі Нормана Фостера на ATLAS Weekend

3-8 липня 2018, на правах партнера заходу, компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) представила сучасну лінійку вуличних меблів на ATLAS Weekend – наймасштабнішому музичному фестивалі Східної Європи, який щорічно відвідують сотні тисяч глядачів. Для того, щоб гостям фесту було легко знаходити один одного і не губитися на такому велелюдному івенті, була створена спеціальна платформа, зупинка-інформаційний павільйон - #BigBoardMeetingPoint - комфортне і функціональне місце зустрічі.

В основі сучасних концепцій розвитку міст, передусім, лежить ідея створення комфортного простору для життя. Ідеї ​​соціальності та благоустрою підпорядковані складні інфраструктурні та урбаністичні проекти, завдяки яким сучасні міста стають «розумними», інтегрованими публічними просторами, орієнтованими на людину. Комфорт відчувається в деталях. І сьогодні над створенням красивих, комфортних і технологічних елементів міського середовища - вуличних меблів і конструкцій зовнішньої реклами - працюють провідні архітектори і дизайнери світу, а їх функціональність спрямована на підтримку цілісного і органічного міського простору.

3-8 липня 2018, на правах партнера заходу, компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) представила сучасну лінійку вуличних меблів на ATLAS Weekend – наймасштабнішому музичному фестивалі Східної Європи, який щорічно відвідують сотні тисяч глядачів. Для того, щоб гостям фесту було легко знаходити один одного і не губитися на такому велелюдному івенті, була створена спеціальна платформа, зупинка-інформаційний павільйон - #BigBoardMeetingPoint - комфортне і функціональне місце зустрічі.

#BigBoardMeetingPoint стала, в своєму роді, унікальною локацією фестивалю, оскільки сама платформа і всі її складові елементи були створені з предметів вуличних меблів (комфортна транспортна зупинка, інформаційні панелі) легендарного британського архітектора Нормана Фостера - людини, чиї дизайнерські розробки змінили вигляд багатьох міст у всьому світі, від Парижу до Нью-Йорка, а відтепер представлені ​​в Україні – BigBoard Ukraine вже понад шість років реалізує проекти вуличних меблів в Києві, Одесі, Харькові та Дніпрі.

Під час фестивалю #BigBoardMeetingPoint стала дійсно популярним місцем зустрічі гостей івенту, особливо молоді – адже тут можна було відпочити, зарядити персональний гаджет, та фотографуватися в стильній фотозоні. Важливо й те, що відвідувачам приємно було дізнатися, що такі вуличні меблі й зручні зупинки з зарядкою для гаджетів, вже давно є в Україні:

"Мені подобається тут. Нещодавно я був у Празі, бачив такі зупинки там і, до речі, рекламні постери в такому форматі дуже органічно виглядають, це красиво! Думаю, саме такі речі роблять Україну схожою на справжню європейську столицю. На такий зупинці приємно знаходитись, зручно, що є зарядка для телефону і скло тоноване - добре захищає від сонця. І це просто круто!) »- каже молодий хлопчина, один з відвідувачів платформи, який чекав зустрічі з компанією друзів.

#BigBoardMeetingPoint і досвід безпосередньої комунікації з людьми на ATLAS Weekend, ще раз підтвердив і продемонстрував переваги нового підходу до зовнішньої реклами, як невід'ємної частини комфортного міського середовища, створеного для людини.

#bigboardmeetingpoint #bigboard #bigmedia #outdoorfurniture #outdoor #ooh #atlas #atlasweekend