Новини:

Стежте за останніми тенденціями, інноваціями, трансформаціями на ринку зовнішньої рекламі разом з BigBoard

На рекламних носіях в празькому аеропорту імені Вацлава Гавела вперше з'явилися повідомлення українською мовою - так міжнародний холдинг JCDecaux привітав колег з BigBoard Ukraine в чеській столиці

16-18 травня, велика корпоративна команда компанії BigBoard Ukraine, що входить в міжнародний холдинг JCDecaux, провела три дні в Празі - місті, в якому в 1993 році у акціонерів компанії вперше виникла ідея привезти зовнішню рекламу на територію пострадянської України. Французький акціонер BigBoard Ukraine, світовий лідер ринку ООН компанія JCDecaux, підготував сюрприз для українських колег - в залі прильоту команду BigBoard Ukraine зустріли білборди з привітанням і поздоровленням з 25-річчям компанії. Також, 16 травня в Празі відбувся урочистий гала-вечір «BigBoard Awards - 25 Big Star Years», присвячений 25-річчю компанії, в якому взяв участь голова JCDecaux Жан-Франсуа Деко, акціонери і співробітники BigBoard Ukraine.

  • Board jcd 2
  • Board jcd 3
  • Gala bb awards 1
  • Gala bb awards 2

Індустріальний комітет зовнішньої реклами розповів про актуальні тренди і розвиток галузевих досліджень

17 квітня Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) провів прес-сніданок, присвячений галузевим дослідженням і основним трендам розвитку ООН в Україні та світі.

В якості спікерів виступили ключові фігури в галузі OOH: глава ІКЗР і директор BigBoard (група BigBoard Ukraine) Юрій Чаруха, директор Posterscope Ukraine Андрій Нікітіч, голова технічного комітету ІКЗР і директор з аналітики «Прайм груп» Ігор Лазарєв. В рамках прес-сніданку спікери розповіли про свої плани щодо поліпшення якості досліджень. Зокрема, вже з березня почали перераховувати пасажиропотоки в столиці. Також, експерти OOH розповіли про введення системи аудиту, який проводиться силами ІКЗР за участю міжнародних рекламних холдингів: Group M, Медійні Системи Смарт, Optimum Media Ukraine, Posterscope Ukraine, Publicis, razom communications і найбільших національних операторів: BigBoard Ukraine, Octagon Outdoor, Перехід Аутдор, Prime Group, РТМ-УКРАЇНА.

На прес-сніданку також виступили провідні експерти в галузі досліджень ООН в Україні: глава Fotomonitor Сергій Смоляр і комерційний директор Doors Consulting Ярослав Тодоренко. Сергій Смоляр представив аудиторії детальну картину столичного трафіку і розповів про основні принципи і нюансах моніторингу. У гостей була можливість отримати відповіді на питання, що їх цікавлять.

Експерти пояснили, що такі дослідження дають розуміння того, що повідомлення буде донесено саме потенційному покупцеві за конкретні вимірні інвестиції, що значно підвищує рівень довіри до OOH по відношенню до інших каналів коммунікацій.

«Індустріальний комітет зовнішньої реклами був заснований в 2010 році. Основною метою була популяризація досліджень зовнішньої реклами та виведення ринку на новий рівень, де за допомогою моніторингу та скорингу можна чітко планувати ефективність рекламної кампанії в цьому медіаканалах, досягаючи балансу результативності та витрат.

Як тоді, так і зараз, тендер на проведення досліджень виграла компанія Doors - єдиний на сьогоднішній день стандартизований ІКЗР дослідник ринку зовнішньої реклами, що володіє достатнім досвідом, ресурсами та знаннями. І, що не менш важливо, що володіє величезною порівняльною базою даних і аналітики, зібраної протягом 10 років роботи в цій сфері.

Дослідження зовнішньої реклами базуються на вимірюванні пасажиропотоків, які проводяться з певною регулярністю. На основі цих вимірювань створюються транспортні моделі міст. З плином часу, в результаті змін в інфраструктурі міста, транспортні моделі змінюються, пасажиропотоки необхідно перераховувати щоб не втрачати актуальності даних.

Цього року ІКЗР знайшов можливість фінансування перерахунку пасажиропотоків, більш того - для підвищення точності досліджень впроваджена нова методика незалежного аудиту, який здійснюється компаніями-учасниками ринку. Якісні дослідження - основний інструмент і запорука успішного медіапланування, в чому безпосередньо зацікавлені як оператори ООН, так і рекламні агентства, рекламодавці. Сьогодні ми бачимо інтерес і актуальну потребу в дослідженнях. Очікуємо підтримки наших колег і партнерів, в просуванні цього інструменту », - коментує Юрій Чаруха, глава ІКЗР, директор компанії BigBoard.

З останніми даними досліджень можна ознайомитися на сайті ІКЗР http://icoa.org.ua

BigBoard Ukraine відзначив 25-річчя з дня заснування компанії і ринку ООН

11 квітня у конференц-залі готелю Hyatt Regency Kyiv відбувся святковий прийом з нагоди цієї визначної події.

BigBoard Ukraine - компанія, яка 25 років тому стала першою компанією-оператором ООН в Україні, поклавши початок і заклавши основи абсолютно нової галузі, 11 квітня зібрала колег і партнерів - усіх тих, хто всі ці роки своєю працею і талантом створював сучасну індустрію української реклами , щоб разом відсвяткувати чверть століття (!) улюбленої справи і річницю створення компанії.

У цей вечір BigBoard Ukraine і господарі свята акціонери-засновники компанії Аскольд Шестунов і Йозеф Ондерка радо приймали в гостях засновників і керівників провідних компаній сфери реклами України - операторів ООН, рекламні агентства, дослідників, представники влади та галузевих об'єднань. 

Це був теплий вечір дружнього спілкування, спогадів і справжнього партнерства!

  • Dvl 9323

Компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine) підтримала програму Управління туризму КМДА щодо підвищення туристичної привабливості Києва і ініціювала розміщення карт туристичної навігації на 50 сіті-лайтах в центрі столиці

У п'ятницю, 13 квітня, в прес-центрі «Українські новини» відбулася прес-конференція «Київ туристичний: промоція та збільшення внутрішнього туристичного потоку» за участю Антона Тараненко, начальника Управління туризму та промоцій КМДА і Юрія Чарухи, директора компанії BigBoard (група BigBoard Ukraine).

В рамках реалізації програми з розвитку туризму, Управлінням туризму КМДА ініційовані ряд он-лайн і офф-лайн проектів, спрямованих на розвиток туристичної привабливості міста та підвищення внутрішнього туристичного потоку. Зокрема, як було озвучено паном Тараненко під час прес-конференції, згідно з соціологічними дослідженнями українці звертають значну увагу на об'єкти зовнішньої реклами, що, в даному випадку, робить її незамінним інструментом комунікації «тут і зараз». Для підвищення комфорту навігації в столиці, Управління туризму встановило 50 стел з туристичними картами Києва. Стели розміщені в історичному центрі Києва і містять інформацію про саму локацію, культурні і соціальні об'єкти поруч, туристичні центри, а також дають змогу отримання он-лайн інформації через QR код.

Компанія BigBoard (група BigBoard Ukraine), як провідний оператор зовнішньої реклами і компанія, яка цілеспрямовано займається підтримкою соціальних ініціатив, стала партнером проекту і, додатково, розмістила карти туристичної навігації на 50 сіті-лайтах в історичному центрі Києва. Всі 50 сіті-лайтів BigBoard з туристичними картами розташовані в найбільш зручних і видимих ​​для пішоходів місцях, 70% з них встановлені на зупинках громадського транспорту.

Розміщення додаткових туристичних карт на 50 сіті-лайтах BigBoard дозволило вдвічі збільшити кількість локацій і щільність розміщення, а також збільшити частоту контакту, що є найбільш важливим аспектом, з точки зору підвищення комфорту туристичної навігації в місті.

Найближчим часом Управлінням туризму КМДА та компанією BigBoard буде підписаний відкритий Меморандум про подальшу співпрацю в рамках реалізації соціальних ініціатив, до якого можуть приєднатися і інші оператори.

Юрій Чаруха, директор компанії BigBoard: «BigBoard Ukraine має значний досвід успішної реалізації соціальних проектів. Більш того, для нашої компанії, що входить у світовий холдинг JCDecaux, напрямок підтримки соціально значущих ініціатив є одним із стратегічно важливих пріоритетів. Зовнішня реклама - це, в першу чергу, інструмент комунікації; це частина сучасного міського середовища, і реалізація соціально значущих проектів - це добра європейська і світова практика. Так, в активі компанії, співпраця з USAID, багаторічне партнерство з Службою розшуку дітей, проект по підвищенню безпеки дорожнього руху та проекти, спрямовані на розвиток і благоустрій міського середовища, здійснені у співпраці з міською владою. На сьогоднішній день, реалізовано понад 600 ініціатив. Нещодавно, спільно з данськими художницями нами був реалізований перший арт-проект «Точки дотику», в якому об'єкти зовнішньої реклами стали об'єктами сучасного мистецтва.

Ми співпрацюємо з містом і завжди йдемо назустріч цікавим соціальним ініціативам. В рамках продовження проекту з розміщення карт туристичної навігації ми плануємо встановити на вже наявних рекламних площинах компанії ще близько 30-40 карт міста. Витрати на розміщення карт (друк, установка, сервіс з підтримки об'єкта в належному вигляді), звичайно ж, наша компанія бере на себе. І ми відкриті до подальшої співпраці».

  • 1