Новини:

Стежте за останніми тенденціями, інноваціями, трансформаціями на ринку зовнішньої рекламі разом з BigBoard

Львівська міськрада відзначила внесок компанії BigBoard в благоустрій міста

З нагоди Дня підприємця, міська рада Львова відзначила пам'ятною нагородою компанію-оператора зовнішньої реклами BigBoard (група BigBoard Ukraine / JCDecaux) за вагомий внесок у розвиток міста і підтримку соціальних ініціатив.

Соціальні проекти благоустрою міського середовища є одним із стратегічно важливих пріоритетів діяльності групи BigBoard Ukraine. В першу чергу, мова йде про проекти сучасних вуличних меблів - установці зупинок громадського транспорту, інформаційно-афішних колон, кіосків та інших конструкцій, які формують комфортне міське середовище.

У 2012 році, компанія BigBoard встановила перші 2 зупинки європейського типу біля будівлі Львівського університету ім. Івана Франка. Всього, на початковому етапі проекту було встановлено 7 зупинок і 7 інформаційно-афішних колон, розташованих в історичному центрі Львова. Дизайн встановлених зупинок громадського транспорту був розроблений Норманном Фостером - легендарним архітектором і гуру сучасного, комфортного міського простору. Всі об'єкти, що встановлюються компанією BigBoard, виконані за технологією JCDecaux з використанням високоякісних і зносостійких матеріалів, що пройшли антикорозійну обробку, і забезпечують надійність експлуатації на багато років вперед. Для комфорту городян, зупинкові павільйони обладнані зручними лавками, тонованими стеклами і зарядкою для персональних гаджетів.

В рамках проекту, компанія BigBoard інвестує не тільки в установку і монтаж зупиночних павільйонів, а й бере на себе витрати на щоденне обслуговування і підтримку конструкцій в належному стані протягом усього періоду експлуатації. Для міського бюджету сучасні зупинки Нормана Фостера безкоштовні. Така практика співпраці міста та бізнесу була вперше запропонована і реалізована світовим лідером зовнішньої реклами JCDecaux, і сьогодні це успішно працює в усьому світі - такі об'єкти вуличних меблів можна побачити в Парижі, Празі, Відні, Мадриді, Нью-Йорку та інших світових столицях.

На сьогоднішній день у Львові вже встановлено понад 60 зупинок за технологією JCDecaux, в подальшому, це число планується довести до 100 об'єктів. Таким чином, більше 17% потреби міста в якісних зупинкових комплексах буде покрито зусиллями однієї компанії, без залучення коштів міського бюджету.

BigBoard Ukraine вже більше шести років успішно реалізує проекти вуличних меблів в Києві, Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі. Компанія планує і далі розвивати цей напрямок діяльності, наочно демонструючи ефективність співпраці міста та бізнесу, і сучасне розуміння об'єктів зовнішньої реклами, як невід'ємної і органічною складовою комфортного міського простору.

#BigBoardMeetingPoint: вуличні меблі Нормана Фостера на ATLAS Weekend

3-8 липня 2018, на правах партнера заходу, компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) представила сучасну лінійку вуличних меблів на ATLAS Weekend – наймасштабнішому музичному фестивалі Східної Європи, який щорічно відвідують сотні тисяч глядачів. Для того, щоб гостям фесту було легко знаходити один одного і не губитися на такому велелюдному івенті, була створена спеціальна платформа, зупинка-інформаційний павільйон - #BigBoardMeetingPoint - комфортне і функціональне місце зустрічі.

В основі сучасних концепцій розвитку міст, передусім, лежить ідея створення комфортного простору для життя. Ідеї ​​соціальності та благоустрою підпорядковані складні інфраструктурні та урбаністичні проекти, завдяки яким сучасні міста стають «розумними», інтегрованими публічними просторами, орієнтованими на людину. Комфорт відчувається в деталях. І сьогодні над створенням красивих, комфортних і технологічних елементів міського середовища - вуличних меблів і конструкцій зовнішньої реклами - працюють провідні архітектори і дизайнери світу, а їх функціональність спрямована на підтримку цілісного і органічного міського простору.

3-8 липня 2018, на правах партнера заходу, компанія BigMedia (група BigBoard Ukraine/JCDecaux) представила сучасну лінійку вуличних меблів на ATLAS Weekend – наймасштабнішому музичному фестивалі Східної Європи, який щорічно відвідують сотні тисяч глядачів. Для того, щоб гостям фесту було легко знаходити один одного і не губитися на такому велелюдному івенті, була створена спеціальна платформа, зупинка-інформаційний павільйон - #BigBoardMeetingPoint - комфортне і функціональне місце зустрічі.

#BigBoardMeetingPoint стала, в своєму роді, унікальною локацією фестивалю, оскільки сама платформа і всі її складові елементи були створені з предметів вуличних меблів (комфортна транспортна зупинка, інформаційні панелі) легендарного британського архітектора Нормана Фостера - людини, чиї дизайнерські розробки змінили вигляд багатьох міст у всьому світі, від Парижу до Нью-Йорка, а відтепер представлені ​​в Україні – BigBoard Ukraine вже понад шість років реалізує проекти вуличних меблів в Києві, Одесі, Харькові та Дніпрі.

Під час фестивалю #BigBoardMeetingPoint стала дійсно популярним місцем зустрічі гостей івенту, особливо молоді – адже тут можна було відпочити, зарядити персональний гаджет, та фотографуватися в стильній фотозоні. Важливо й те, що відвідувачам приємно було дізнатися, що такі вуличні меблі й зручні зупинки з зарядкою для гаджетів, вже давно є в Україні:

"Мені подобається тут. Нещодавно я був у Празі, бачив такі зупинки там і, до речі, рекламні постери в такому форматі дуже органічно виглядають, це красиво! Думаю, саме такі речі роблять Україну схожою на справжню європейську столицю. На такий зупинці приємно знаходитись, зручно, що є зарядка для телефону і скло тоноване - добре захищає від сонця. І це просто круто!) »- каже молодий хлопчина, один з відвідувачів платформи, який чекав зустрічі з компанією друзів.

#BigBoardMeetingPoint і досвід безпосередньої комунікації з людьми на ATLAS Weekend, ще раз підтвердив і продемонстрував переваги нового підходу до зовнішньої реклами, як невід'ємної частини комфортного міського середовища, створеного для людини.

#bigboardmeetingpoint #bigboard #bigmedia #outdoorfurniture #outdoor #ooh #atlas #atlasweekend

На рекламних носіях в празькому аеропорту імені Вацлава Гавела вперше з'явилися повідомлення українською мовою - так міжнародний холдинг JCDecaux привітав колег з BigBoard Ukraine в чеській столиці

16-18 травня, велика корпоративна команда компанії BigBoard Ukraine, що входить в міжнародний холдинг JCDecaux, провела три дні в Празі - місті, в якому в 1993 році у акціонерів компанії вперше виникла ідея привезти зовнішню рекламу на територію пострадянської України. Французький акціонер BigBoard Ukraine, світовий лідер ринку ООН компанія JCDecaux, підготував сюрприз для українських колег - в залі прильоту команду BigBoard Ukraine зустріли білборди з привітанням і поздоровленням з 25-річчям компанії. Також, 16 травня в Празі відбувся урочистий гала-вечір «BigBoard Awards - 25 Big Star Years», присвячений 25-річчю компанії, в якому взяв участь голова JCDecaux Жан-Франсуа Деко, акціонери і співробітники BigBoard Ukraine.

  • Board jcd 2
  • Board jcd 3
  • Gala bb awards 1
  • Gala bb awards 2

Індустріальний комітет зовнішньої реклами розповів про актуальні тренди і розвиток галузевих досліджень

17 квітня Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) провів прес-сніданок, присвячений галузевим дослідженням і основним трендам розвитку ООН в Україні та світі.

В якості спікерів виступили ключові фігури в галузі OOH: глава ІКЗР і директор BigBoard (група BigBoard Ukraine) Юрій Чаруха, директор Posterscope Ukraine Андрій Нікітіч, голова технічного комітету ІКЗР і директор з аналітики «Прайм груп» Ігор Лазарєв. В рамках прес-сніданку спікери розповіли про свої плани щодо поліпшення якості досліджень. Зокрема, вже з березня почали перераховувати пасажиропотоки в столиці. Також, експерти OOH розповіли про введення системи аудиту, який проводиться силами ІКЗР за участю міжнародних рекламних холдингів: Group M, Медійні Системи Смарт, Optimum Media Ukraine, Posterscope Ukraine, Publicis, razom communications і найбільших національних операторів: BigBoard Ukraine, Octagon Outdoor, Перехід Аутдор, Prime Group, РТМ-УКРАЇНА.

На прес-сніданку також виступили провідні експерти в галузі досліджень ООН в Україні: глава Fotomonitor Сергій Смоляр і комерційний директор Doors Consulting Ярослав Тодоренко. Сергій Смоляр представив аудиторії детальну картину столичного трафіку і розповів про основні принципи і нюансах моніторингу. У гостей була можливість отримати відповіді на питання, що їх цікавлять.

Експерти пояснили, що такі дослідження дають розуміння того, що повідомлення буде донесено саме потенційному покупцеві за конкретні вимірні інвестиції, що значно підвищує рівень довіри до OOH по відношенню до інших каналів коммунікацій.

«Індустріальний комітет зовнішньої реклами був заснований в 2010 році. Основною метою була популяризація досліджень зовнішньої реклами та виведення ринку на новий рівень, де за допомогою моніторингу та скорингу можна чітко планувати ефективність рекламної кампанії в цьому медіаканалах, досягаючи балансу результативності та витрат.

Як тоді, так і зараз, тендер на проведення досліджень виграла компанія Doors - єдиний на сьогоднішній день стандартизований ІКЗР дослідник ринку зовнішньої реклами, що володіє достатнім досвідом, ресурсами та знаннями. І, що не менш важливо, що володіє величезною порівняльною базою даних і аналітики, зібраної протягом 10 років роботи в цій сфері.

Дослідження зовнішньої реклами базуються на вимірюванні пасажиропотоків, які проводяться з певною регулярністю. На основі цих вимірювань створюються транспортні моделі міст. З плином часу, в результаті змін в інфраструктурі міста, транспортні моделі змінюються, пасажиропотоки необхідно перераховувати щоб не втрачати актуальності даних.

Цього року ІКЗР знайшов можливість фінансування перерахунку пасажиропотоків, більш того - для підвищення точності досліджень впроваджена нова методика незалежного аудиту, який здійснюється компаніями-учасниками ринку. Якісні дослідження - основний інструмент і запорука успішного медіапланування, в чому безпосередньо зацікавлені як оператори ООН, так і рекламні агентства, рекламодавці. Сьогодні ми бачимо інтерес і актуальну потребу в дослідженнях. Очікуємо підтримки наших колег і партнерів, в просуванні цього інструменту », - коментує Юрій Чаруха, глава ІКЗР, директор компанії BigBoard.

З останніми даними досліджень можна ознайомитися на сайті ІКЗР http://icoa.org.ua