Новини:

Стежте за останніми тенденціями, інноваціями, трансформаціями на ринку зовнішньої рекламі разом з BigBoard

Перша автобусна зупинка з Digital Signage

Entertainment використовує нову форму комунікації зі споживачами. На першій в Україні digital-зупинці запустили трейлер мультфильму «Зоотрополиіс» студії Disney, в якості промо до виходу в прокат в кінотеатрах країни нового мультфільму.

Запуск digital-проекту в outdoor ініціювали агентства BigMedia (група BigBoard Ukraine) та Starcom (група Publicis) для клієнта B&H Film Distribution.
Очікуючи транспорт в центрі Києва, містяни можуть не тільки скористатися електронними сервісами для своїх гаджетів (WI-FI, пристрої для зарядки, які сьогодні вже присутні в ряді зупинок), але і отримати цікаву інформацію і позитивні емоції.
Можливості digital в зовнішній рекламі не обмежені демонстрацією відеоряду, а й здатні залучати споживачів до комунікації з брендом, надаючи ряд інтерактивних сервісів.
Віддалене управління контентом в проектах Digital Signage в рази збільшує швидкість зміни сюжетних ліній і робить зовнішню рекламу більш мобільною і технологічною.
Цифрові рішення сьогодні багато в чому доповнюють стандартну медіа-комунікацію. Здатність Digital Signage до більш глибокої, інтерактивної, залучаючої комунікації зі споживачами в природних умовах міського середовища робить тандем зовнішньої реклами і діджитал максимально ефективним.

У Львові з’являться нові вуличні меблі

Більше 30-ти зупинок громадського транспорту з дизайном від Нормана Фостера незабаром прикрасять вулиці міста Лева.

Зупинки в центральній історичній частині міста встановить група BigBoard Ukraine, яка представляє в Україні французького гіганта JCDecaux – світового лідера з благоустрою міського середовища.
Окрім красивих та зручних майданчиків для очікування транспорту, львів’яни отримають можливість заряджати персональні гаджети та шукати інформацію в Інтернеті прямо на зупинках. За планом, павільйони для зупинок будуть облаштовані стаціонарною системою c покриттям WI-FI, графічними картами маршрутів міського транспорту.
Загальний обсяг інвестицій групи BigBoard Ukraine в проект з урахуванням витрат на обслуговування складає 6,500 000 UAH. Вартість встановлення конструкцій - 4,500 000 UAH. Для міста та городян вони безкоштовні. Щоденне обслуговування, підтримка конструкцій у належному стані протягом усього періоду експлуатації бере на себе інвестор.

  • Bushelter 1 lvov
  • Busshelter 2 lvov
  • Busshelter 3 lvov

До Євробачення 2017 в Києві з'являться сучасні елементи благоустрою

Група BigBoard Ukraine, представництво світового холдингу JCDecaux, спільно з київською міською адміністрацією реалізували пілотний проект благоустрою міського середовища з елементами вуличних меблів. До Євробачення в центрі Києва з'явився перший автоматизований туалет, стилізований до архітектурного ансамблю місцевості.

Об'єкт розроблено у Франції відомими світовими дизайнерами, яких долучає  JCDecaux  для своїх проектів вуличних меблів.
Приміщення пристосоване забезпечувати зручність і безпеку, необхідну для користувачів. В об'єкті автоматизовані всі процеси: від високоякісної очистки, антибактеріального захисту до технічного контролю та дистанційної передачі інформації про можливі пошкодження.
Даний проект демонструє якісно новий, європейський підхід до облаштування міської інфраструктури.
Реалізація проектів вуличних меблів передбачає рекламну та інфраструктурну складові.
Покриття витрат на встановлення та  якісне обслуговування соціальних об'єктів відбувається за рахунок розміщення розумної  кількості рекламних конструкцій сучасного зразка.
Цього разу JCDecaux / BigBoard у співпраці з муніципалітетом м Києва вдалося продемонструвати переваги партнерської підходу бізнесу і влади для вирішення міських питань, зокрема в проектах вуличних меблів.

 

  •        2

Ринку ООН необхідне перезавантаження

7 серпня опублікований звіт про першу діалогову зустріч «ООН 2.0: майбутнє галузі» «ПЛАТФОРМИ інтегрованих рішень для ринку ООН», яку ініціювала компанія BigBoard Ukraine, засновник ринку зовнішньої реклами в Україні. Ініціатори ПЛАТФОРМИ зазначають, що розуміння необхідності змін у галузі призвело до створення відкритого майданчика для спілкування та пошуку спільних інтегрованих рішень. Сьогодні ринок ООН (out- of - home) - це екосистема, на прогресивний розвиток якої впливають бізнес, влада і громадськість. У її розвитку, у формуванні комфортного міського простору зацікавлені оператори зовнішньої реклами, рекламні агенції, рекламодавці, муніципалітет, міська влада, архітектори, урбаністи, громадськість, мешканці міст.


«Майбутнє галузі стало головною темою, яку обговорювали понад 70 учасників ринку, - зазначає Аскольд Шестунов, генеральний директор BigBoard Ukraine. - Питань у всіх накопичилося багато, з’явилася необхідність відкритого діалогу, в якому представники влади, бізнесу та громадськості почули один одного  та разом сформулювали ті стратегічні напрямки, які забезпечать розвиток галузі».
Зустріч відвідали представники всіх секторів галузевої екосистеми OOH (out-of- home) - рекламодавці (Київстар, Nissan, Агромат, Mondelez), агенції (Performics, Media Scope, Media Direction, ZenithOptimedi, GroupM, Starcom, UM АDV Group, Концепт-Медіа), оператори (BigBoard, ПраймГрупп, Луверс, Октагон, Перехід Аутдор); дослідники (DOORS consulting, Kwendi Media Audit); громадськість, представники галузевих і громадських організацій (USAID, GIZ, Фонд «Східна Європа», Асоціація операторів зовнішньої реклами; архітектори, урбаністи, Інститут розвитку міста, Полтава); муніципалітет - КМДА, «Київреклама».
На ПЛАТФОРМІ панувала робоча атмосфера, доброзичливість, конструктивізм і бажання розібратися з позиціями та думками інших учасників. Ті, хто відвідали зустріч, відзначають, що «розбору польотів», взаємних претензій і звинувачень не було, і це важлива відмінність зустрічі даного формату від традиційних галузевих заходів. Фактично, це був перший досвід спільного будівництва майбутнього рекламної галузі.
«Через п’ять годин спільної праці прийло усвідомлення особистої відповідальністі цеху за сформовану галузеву ситуацію, звичні стратегії звинувачень змінилися на пошук рішень,  зазвучали поняття «громадянська позиція», «вдосконалення власного професіоналізму», репутація галузі», у творчій атмосфері народився термін «б`ютіфікація міського середовища» як одне із завдань ООН», - розповідає Олена Безхлєбна, директор BigMedia.
В рамках роботи ПЛАТФОРМИ ТОП-менеджери BigBoard презентцвали кейси. Аскольд Шестунов розповів про те, що в сучасному світі «ООН – це невід'ємна частина міського середовища».
Йозеф Ондерка, голова ради директорів BigBoard B.V., розповідаючи про світовий досвід у розвитку "Зовнішньої реклами як частини міського середовища", зазначив, що в західних країнах стрімко скорочується кількість носіїв, але зростають інвестиції і зростає сама галузь; витрати у більшості випадків спрямовані на розвиток вуличних меблів. Йозеф висловив сподівання, що спільні рішення представників галузі, міської влади та громадськості призведуть до довгострокового співробітництва та гармонізації міського простору.
Олена Безхлєбна у презентації «Тренд майбутнього - комерційні проекти з соціальною складовою» презентувала кейси ООН із соціальною складовою, які були реалізовані в Україні. Пані Олена відзначає, що навіть представники рекламного співтовариства замало знають про соціальну значущість зовнішньої реклами, про численні проекти, які приносять практичну користь городянам, тому важливо інформувати суспільство про найкращі практики.
Юрій Чаруха, директор BigBoard, презентував два кейси з теми: «Не вчасно, без урахування системності ринку», де зробив основний акцент на тому, що галузеві рішення мають носити системний характер і враховувати готовність ринку. «Пийняття  компетентних рішень в управлінських процесах неможливе без врахування розмаїття зв'язків бізнес екосистеми», - зазначив директор BigBoard.
Результатами роботи першої діалогової зустрічі «ООН 2.0: майбутнє галузі» стали спільні рішення всіх учасників щодо кроків, які необхідно зробити. Щоб отримати розвиток галузі ООН необхідно реформувати ринок OOH, консолідувати всіх учасників ринку ООН для спільної законотворчості, підвищувати професійний, технічний, креативний рівень всіх учасників ринку, створити комунікації з місцевою владою, знайти форми відкритого діалогу, актуалізувати громадянську позицію, розробити і впровадити в практику галузі ООН «Кодекс честі», покращити імідж ООН, активізувати процес залучення клієнтів.
Учасники відзначають, що майбутнє галузі всі учасники ринку бачать по-схожому: всі хочуть розвитку, системності та прозорості, очікують на створення комфортного міського середовища і готові крокувати вперед, оскільки сміливі мрії про майбутнє зовнішньої реклами до кінця сесії виглядали цілком реальними для досягнення.
Аскольд Шестунов зазначає: «Проведення сесії стало дуже своєчасним, сформульовані конкретні кроки для перезавантаження. Клієнт і ринок бажають працювати з професіоналами, інститут п’ятилітнього дозволу не передбачає довгострокового ведення бізнесу, а це автоматично перекреслює ідею про запровадження інновацій і примноження інвестицій. Ринку потрібні чіткі правила, впровадження інституту довгострокових інвестиційних договорів на благоустрій міського середовища, закони мають відповідати часу, законодавчі документи не повинні суперечили один одному, всій галузевій екосистемі необхідні спільні рішення».
Учасники сесії впевнені, що в спільній розробці майбутнього галузі у відкритому форматі ПЛАТФОРМИ, представники влади, бізнесу і громадськості отримали успішний досвід, та висловилисподівання, що  напрацьовані рішення бутуть втілені в життя

  • 833c8757 f090 498c aa06 2916a95bfb60 ua

# 3500lives: в Україні стартувала соціальна реклама безпеки на дорогах

BigMedia (BigBoard Group) стала партнером першої міжнародної соціальної кампанії «#3500lives: безпека на дорогах», яку проводить у 70 країнах світу FIA, Міжнародна автомобільна федерація, за підтримки JCDecaux.

BigMedia (BigBoard Group) стала партнером першої міжнародної соціальної кампанії «#3500lives: безпека на дорогах», яку проводить у 70 країнах світу FIA, Міжнародна автомобільна федерація, за підтримки JCDecaux. У серпні 2017 року з рекламних щитів у Києві, Дніпрі, Львові та Харкові відомі у світі люди, зірки спорту та шоу-бізнесу, закликають пам'ятати про правила безпеки на дорогах. Дворазовий чемпіон світу Формули-1 Фернандо Алонсо нагадує: "Пристебніть ремені безпеки". Фарелл Уільямз, співак, автор пісень і музичний продюсер, закликає: "Не пишіть смс за кермом". Мішель ЕО, актриса, продюсер і посол доброї волі програми розвитку ООН, акцентує увагу на безпеці дітей: "Використовуйте дитяче крісло". Тенісист, переможець 15 турнірів Великого Шолома, Рафаель Надаль звертає увагу на технічний стан автомобіля: «Перевірте шини».

Згідно статистики Всесвітньої організації охорони здоров'я в усьому світі за добу на дорогах гине 3 500 людей. Кампанія спрямована на збільшення безпеки всіх учасників дорожнього руху і збереження 3500 життів - # 3500 lives.

Актуальність безпечного дорожнього руху в Україні, на жаль, не знижується: смертність на дорогах в Україні залишається найвищою серед усіх країн Європи. З 2011 по 2016 рік в Україні (за даними Департаменту медичної допомоги МОЗ) зареєстровано близько 170 тисяч ДТП, у яких загинуло 26,5 тисяч осіб. За даними МВС за останні три роки смертність на дорогах поступово знижується: у 2014 році на дорогах країни загинуло 4,83 тисячі осіб, у 2015-му - 4,48 тисяч, у 2016 - трохи більше 4 тисяч, за 1 квартал 2017 року - 702 людини.

Аскольд Шестунов, CEO BigBoard Group, зазначає: «Відповідальність на дорозі всіх учасників руху - це базова характеристика відповідальності в цілому, ступінь зрілості й усвідомленості поведінки суспільства у загальнолюдському масштабі. Прояв соціально зрілої позиції по відношенню до оточуючих людей, особливо наявно  проявляється на дорозі, де травматизм і смерть так часто приходять у життя як окремої людини, так і сімей, полягає, в першу чергу, у дотриманні досить простих правил безпеки. Саме тому наша компанія розділяє заклик FIA дотримуватися заходів безпеки на дорогах у кампанії # 3500lives. Зовнішня реклама, коли вона знаходиться у професійних руках, - прекрасний ненасильницький інструмент спонукання до відповідальності».

У кампанії # 3500lives викладені 10 правил, які можуть допомогти врятувати життя людей. FIA закликає підписати Маніфест з глобальної безпеки дорожнього руху.